SERTICA

SERTICA – Et teknisk flådestyringssystem

SERTICA – Vedligehold, Indkøb og Sikkerhed 

SERTICA er et teknisk flådestyringssystem som anvendes af rederier over hele verden. Formålet er at strømline interne processer i forhold til vedligehold, indkøb og sikkerhed. Du opnår optimeret performance, højere gennemsigtighed og reducerede operationelle omkostninger. Du kan nemt administrere al kommunikation og data mellem skib og kontor i ét system. SERTICA revolutionerer måden hvorpå flådestyringshåndtering opererer og sikrer et stærkt fundament for din virksomheds vækst. Der arbejdes i det samme program mellem de forskellige afdelinger og dette skaber god synergi. Et eksempel herpå er at planlagte vedligeholdsjobs er forbundne med kommende inspektioner og der bliver automatisk givet besked hvis det er nødvendigt at indkøbe nye reservdele.  

 

Program til vedligeholdelsesstyring 

SERTICA er designet til at administrere, monitorere og dokumentere vedligeholdsaktiviteter. Ved at planlægge vedligehold i et flådestyringssystem sparer du tid og penge, da spildtid reduceres og interne processer effektiviseres.  

More information on:  www.sertica.com/products/maintenance  

 

Program til indkøbshåndtering 

SERTICA centraliserer al indkøb til hovedkontoret og optimerer indkøbsprocessen via effektivisering af arbejdsgange og papirløse processer. Systemet sikrer funktionalitet der dækker hele indkøbsflowet og administrerer relevant data relateret til indkøbsprocessen. Du får samtidigt et tydeligt overblik over alle data og al data udveksles mellem skib og hovedkontor, således at den nyeste information omkring f.eks. reservedele og leverandørinformation altid er tilgængelig for alle. 

More information on: www.sertica.com/products/procurement

 

Sikkerhedsstyringsprogram 

SERTICA er en database med alle relevante informationer i relation til Sundhed, Sikkerhed, Kvalitet og Miljø. Systemet digitaliserer alle processer – også når inspektører kommer ombord for at udfører inspektioner. Hold styr på alle certifikater, nærhændelser, sikkerhedsdokumenter, event rapportering, inspektioner, revisioner, risikovurdering, IHM, MRV, TMSA og meget mere i et samlet system. Med et Sikkerhedsstyringsprogram sikrer du at overholde alle relevante standarder og politikker, så din flåde altid er i total overensstemmelse. 

More information on: www.sertica.com/products/hsqe

 

SERTICA Mobile Apps 

SERTICA inkluderer flere apps som simplificerer interne processer og øger produktiviteten. Du kan håndtere inventar, vedligeholdelsesjobs, sikkerhedsrelaterede formularer, godkendelser og inspektioner fra dine telefon eller tablet. Alle SERTICA apps støtter off-line brug, hvilket betyder at du kan anvende app’en uden at være forbundet til en netværksforbindelse og du kan blot synkronisere med SERTICA når en WiFi forbindelse bliver tilgængelig.  

 

SERTICA udviklet af Logimatic

Logimatic er virksomheden bag SERTICA. Med mere end 120 ansatte har Logimatic over 30 års global erfaring i udvikling og implementering af tekniske flådestyringssystemer. SERTICA er DNV/BV certificeret og support tilbydes fra Danmark, Singapore og Chile. I 2020 dannede Soft-Team og Logimatic alliance og kombinerede deres to produkter for at kunne tilbyde en samlet løsning fremadrettet. Denne løsning inkluderer både et flådestyringssystem samt hyre- og bemandingsprogram.

 

Se mere information om SERTICA på www.sertica.com

Se denne video introduktion til SERTICA:

Afspil video