Pålidelig software

Fleksibelt og nemt at bruge

Personlig kundesupport

Solidt Samarbejde

Produkter

OMEGA er et dansk produkt, og udviklet i et samarbejde mellem flere store danske rederier og Soft-Team. OMEGA er et flerbrugersystem, og kan installeres i et netværk, så flere kan arbejde på systemet samtidigt. I OMEGA er der lagt stor vægt på brugervenlighed og fleksibilitet. Dette opnås bl.a. ved, at skærmbillederne er ens i opbygning, og at taster og knapper har samme betydning overalt i systemet. OMEGA er der multi-sprogstyring og multi-valutastyring, dvs. at den enkelte bruger af OMEGA selv kan bestemme i hvilket sprog skærmbillederne skal præsenteres, og der kan laves hyreafregninger i flere forskellige sprog samt i flere forskellige valutaer. Eksempelvis får danskere en dansk lønseddel afregnet i danske kroner, og udlændinge kan få en engelsk lønseddel afregnet i dollars, men omregnet og bogført i danske kroner.

Systemet er specielt udviklet til hyre- og bemandingsafdelingen, der har ansvaret for hyreafregning og de manuelle administrative rutiner i forbindelse med skifteplanlægning samt kursus- og certifikatadministration m.m. Herunder findes en oversigt over de forskellige moduler:

OMEGA Business Suite

Den komplette pakkeløsning for et løn- og .hyreprogram.

The CrewPORTAL

Sømandens web-baserede CrewPORTAL med adgang til fx lønsedler, hyrekontrakter og scannede dokumenter.

Tanker Module

Tank modul er specielt udarbejdet til rederier som opererer tankskibe. Brugen af Tank Modulet giver en række funktioner til rådighed, som er med til at overholde de stigende krav fra olieselskaberne.

Web Application Module

Via dette Online Application Form kan en person – via firmaets hjemmeside – ansøge om et job.

Ferry & Passenger Module

Færgemodulet er udviklet specielt til passagerskibe og færger og tilpasset disses specielle rutiner og funktioner.

Gangway Control

Efter stadig stigende krav til sikkerhed ombord og ISPS-kontrol, har vi til vores rederiprogram udviklet et programmodul til styring og kontrol af gangvejen ombord på skibene..

Seafarers Online Evaluation

Seafarers Online Evaluation Systemet er udviklet specielt for enkelt at kunne modtage kommentarer og feedback om søfolkene..

Add-on Modules

Udover disse nævnte moduler, kan OMEGA udvides med en lang række ekstra funktioner.

Management Tools

Management Modulet indeholder en række rutiner specielt udviklet til ledelsen, som f.eks. DASHBOARD, Payroll Presentation Manager og Rest Hour Analyzer.

SEAMANAGER Onboard

When demanding top performance on board the vessel.